dimarts, 20 de novembre del 2012

THE ROAD 60 OXITOCINA’T: LA DONA ÉS LA QUE MIRA, REMENA, TRIA, OLORA I ADOPTA UN HOME


N’havia sentit a parlat molt i ho seguia a la xarxa, però no m’ho podia creure fins que vaig decidir anar a París per veure-ho i, ara, en sóc fanàtica. Sóc fanàtica del portal adopteunmec.com i dels productes que ofereixen, i sóc fanàtica de la Rue Mouffetard i del barri de la Montagne Ste Geneviève. La idea és tan senzilla com genial, el màrqueting més original elevat a la màxima potència. Es tracta de flirtejar i lligar en una pàgina de contactes de la mateixa manera que pots comprar en un supermercat. Sí, sí, tal qual. Els parisencs sempre m’han semblat divertits, originals i un pèl gamberros, i especialment desinhibits, però amb aquesta iniciativa s’han superat, perquè han aconseguit relegar als homes a la categoria d’objecte, com si fossin el producte d’un simple lineal de supermercat. Trobo que és una proposta peculiar per facilitar trobades íntimes i sense compromís. El plaer pel pur plaer. El plaer per la vista, l’olfacte i, sobretot, el tacte. Quan vaig arribar-hi per primera vegada hi havia fileres d’homes col·locats a l’interior de caixes de joguines gegants, com si fossin regals, com si fossin BarbieKens perfectes i ben musculats, però de mida real, dins de les seves caixes de cartró amb la tapa de plàstic transparent per deixar veure tots els seus suculents atributs, i amb un foradet per a la transpiració. Era la meva primera “collector by adopteunmec.com”. N’hi havia per a tots els gustos: el surfista, el policia, l’indi, el bomber, el militar, el barbut... tots els homes s’exhibeixen dins de les seves capses, i les dones, les úniques que poden exercir el dret de compra, ens passegem esquirolejant carrer amunt, carrer avall, somrient mel·lífluament, observant els cossos dels homes-objecte dins dels seus embolcalls plastificats. Quan hi vaig anar per primera vegada, vaig tenir la sensació que em trobava al bell mig del barri Roig d’Àmsterdam, però amb les tornes canviades, perquè aquí, a París, som les dones les que decidim. Som les dones les que tenim el poder per mirar, per remenar, per triar, per olorar com els homes exposats suen dins dels seus embolcalls amb l’esperança que els triïs i te’ls enduguis a l’hotel per traginar-te’ls i fornicar-te’ls, per experimentar amb ells les fantasies eròtiques més escandaloses i ardents que mai no t’has pogut arribar a imaginar. París, París, París... Je t’aime!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada