dijous, 10 de gener del 2013

THE ROAD 64 DE DEBÒ QUE NO HE PERDUT LA XAVETA, LA MEVA IL·LUSIÓ ERA SER PUTA.


De cop, una forta explosió va fer trontollar els vidres. Fou un so eixordador, estrident, terrorífic. Totes les noies van deixar de fer la seva activitat i van mirar per les finestres de les seves cel·les observant, perplexes, xafarotes, com les restes del vehicle que havia explosionat, cremaven pertot. L’esplanada del Paradise de seguida es va omplir d’unitats de la policia, bombers i forces de seguretat mentre esperaven l’ambulància. Per desgràcia meva ningú no s’havia ferit. Les primeres hipòtesis apuntaven a una revenja, és clar que l’alcaldessa del municipi ja havia alertat dels inconvenients d’instal·lar el bordell més gran d’Europa allí. La proximitat amb la frontera era ideal perquè les màfies russes, bielorusses, colombianes, xineses, napolitanes, albaneses i l’escòria mexicana usessin el prostíbul per al tràfic d’armes, de haixix i altres narcòtics. La presència de les meuques era, només, un aparador, un camuflatge, un amagatall que, a més, resultava enormement rendible per als seus interessos. Van trigar set setmanes en entrevistar les mil barjaules, gatamaules, meretrius, barraganes, donotes, truges i trujasses, putarrots, marranes mindundis, xominos escalfabraguetes, buscones, putots, concubines, folla fembres, bagasses, xurrimandusques, lewinskis menjatites, llepacigales i ensumapixums del Paradise que, juntament amb els seus clients, homes de negocis potiners engiponats dins de vestits de tergal barat, camioners pollosos, rufians taciturns, murris peta-culs i viciosos pixacurtes rodatavernes de tota mena, omplien les habitacions en el moment de la deflagració. Beneits!!! No, no m’he begut pas l’enteniment, ni tampoc no he perdut la xaveta! Romanços! Jo només vaig posar el cotxe bomba, perquè em sentia traïda, rebutjada, apartada. La il·lusió de la meva vida era ser puta, i si no ho podia ser al Paradise, ningú més no ho seria. Recony!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada