dilluns, 18 de juny del 2012

THE ROAD 47 FLINGANTEJANT LES NATGES A RITME DE SWING



Vivim, mengem, dormim, pixem i forniquem a la carretera. És la vida dels músics. Ho vaig tenir ben clar des del primer cop que vaig escoltar a en Ray Charles interpretant I got a woman. Encara no m’aixecava dos pams de terra i ja frisava per tamborinar amb els dits la lluentor d’una trompeta o amorrar els llavis al saxòfon. És quelcom inexplicable. S’ha de sentir a la pell, a l’estómac, al sexe... Tinc una band jazz amb la qual fem uns directes que sonen de conya, brutals. El nostre espectacle no es pot arribar a definir i, potser per això, lluny d’adduir cap problema, és quelcom que atrau l’atenció de tot tipus de públic que paga bitllo-bitllo per venir a escoltar-nos. Primer, l’atzarosa improvisació a ritme de swing omple els locals foscos i enxubats on ens contracten. Diuen que sonem amb elegància, força i vitalitat, com el millor hard bop d’en Max Roach, del Sonny Rollins o de les big bands de Thad Jones i Maynard Ferguson. Però el ritme i la sensualitat dels instruments ens aboquen de seguida al funky jazz, intentant emular admirats mestres com en Ramsey Lewis. El bateria: cabellera rossa, de seda, ulls cristal·lins, braços d’argent, plens de giny; el clarinet: cos esprimatxat, farcit de luxúria, sempre llest per fecundar; el trombó: un negre imponent amb una aurèola de misteri encapsulada rere un sexe que s’intueix enorme, gràcil, juganer, camuflat a l’entrecuix; el contrabaix: dits llargs, ensinistrats, que provoquen el rebombori interior de los noies quan els acarona la pell; el trompetista: cos ben iodat, motllurat, atraient, rebec; el saxòfon: gratant-se la barba de quatre dies, mirada perduda, capel malgirbat, cabells esbullats, pectoral pelut, llenguallarg, de salivació abundosa i dolça... Però no us vindré ara amb camàndules! Potser és l’atracció misteriosa del blues i del soul, o els llums somorts dels escenaris, o el swing que les hipnotitza, però majoritàriament el nostre públic és femení: dones de pits generosos, fembres de pits erigits, bagasses de pits exprimits, mosses de pits tatuats, nenes de pits tendres, femelles de pits ardents i trapelles, i concubines de pits reconstruïts i mugrons humits i atractius, de textura i mides perfectes, d’aquells que t’agafen ganes de remenar i xuclar... Totes elles omplen cada nit els tuguris on actuem, i en acabant, excitades per la música, èbries per l’ambient opiaci i resclosit pel sabor de l’estramoni i del cànem i de les feromones, excel·lides pel vibràfon, extasiades pel fliscorn, orgàsmiques i ullpreses per l’òrgan hannord, es deixen seduir per les percussions i ritmes de la nostra actuació que sempre fineix en la intimitat dels camerinos, mal averany, que flairen a alcohol i haixix, amb l’acció d’aquelles dones luxurioses flingantejant les nostres natges, entestades perquè les envestim una altra vegada, sense prolegòmens, sota l’embruix del nostre jazz, fins que aconsegueixen buidar els nostres ungüents genitals, assedegant el seu plaer. A la carretera hi forniquem, hi pixem, hi dormim, hi mengem i hi vivim... És, sens dubte, el resum de la rutinària vida dels músics de jazz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada